TARIEF

Het lestarief voor een half uur privé-les bedraagt 22,50 euro. Het lestarief voor 1 uur individueel les bedraagt 45,00 euro. Een andere lesduur is uiteraard ook mogelijk.

Het lestarief voor een half uur duo-les bedraagt 17,50 per leerling. Het lestarief voor een uur duo-les bedraagt 35,00 euro per leerling. Een andere lesduur is uiteraard ook mogelijk.

Uitgaande van een half uur individueel les per week betaal je ongeveer 800 euro per seizoen.

Ben je ouder dan 21 jaar dan wordt er 21% btw in rekening gebracht (wettelijke verplichting) over het lesgeld.

Vijf keer per jaar ontvang je een factuur, deze factuur gaat over de lesperiode die je net gevolgd hebt, je betaalt achteraf voor de lessen die je daadwerkelijk gevolgd hebt. Een lesperiode is bijvoorbeeld de periode tussen de voorjaars- en meivakantie.

Je kunt elk moment beginnen en stoppen met de lessen gedurende het seizoen.

De Goudse Saxofoonschool geeft je advies bij het huren of kopen van een saxofoon.