Gijs, leerling bij de Goudse Saxofoonschool, is al helemaal klaar voor kerst! Op onnavolgbare wijze speelt hij “Holly Holly Christmas” en eigenlijk is het soms jammer dat Michael BublĂ© erdoorheen zingt. Voor ons optreden op Kaarsjesavond (13 december bij de Visbanken, tegenover Brunel vanaf 20 uur) konden de leerlingen kerstliedjes opgeven die ze graag willen spelen die avond. En jullie raden het al, Gijs zijn voorkeur is Holly Holly Christmas. Jullie kunnen Gijs live horen spelen tijdens Kaarsjesavond, net zoals veel andere studenten van de Goudse Saxofoonschool. We zijn al flink aan het oefenen en de danspasjes zullen ook dit jaar weer van hoogstaand niveau zijn, net zoals ons zingen, en uiteraard ons saxofoon spel. Hopelijk zien we jullie daar! Wil je ook een gratis proefles saxofoon volgen? Kijk dan even op deze site of bel met 06-12577563.